15.3 koiranäyttelyyn

Aamulla lähdimme Montebelloon bussilla, josta jatkoimme junalla Roomaan. Roomassa lähdimme kävellen toiselle juna-asemalle. Otimme kyllä kuvia matkan varrella, mutta ilmeisesti eilinen blogitekstikin päätyi bittiavaruuteen huonon internetin takia. Menimme ison torinkin ohitse siellä myytiin hedelmiä, lihaa ja kalaa, erilaisia kodin tarvikkeita.
Juna-asemalle saavuttuamme lähdimme etsimään ruoka paikkaa ja siinä tulikin ongelmaksi siestan vietto sillä miltein kaikki paikat olivat kiinni. Siitä lähdimme kiertämään hieman juna-asemaa ja odottelemaan junaa. Reggio emilianoon saavuttaessa otimme taksin hotellillemme ottamaan huoneen vastaan ja jättämään enimmät tavarat pois. Lähdimme taksilla keskustaan  katselemaan paikkoja. Siellä oli upeita rakennuksia, gallerioita ja joku ooppera tai musiikkitalo. Etsimme ruokapaikan ja lähdimme etsimään taksia. Alkoi kuitenkin satamaan ja ajattelimme vauhdittaa hotellille pääsyä kysymällä ravintoloista voitaisiinko sieltä soittaa taksia. Toisella ravintolalla sitten soitettiin ja pääsimme hotellille. Taksit on täällä suomeen verrattuna melko halpoja, mutta kyllähän ne enemmän maksaa kuin julkiset.